H A I R

Kollade genom gamla bilder och märkte hur mitt hår har växt!

 

3 år sedan

- Jag tror det var nu jag hade klippt av mitt hår till nyckelbenen. Men det märkte jag snabbt att jag inte trivdes i, så jag började spara....

 

 

Typ exakt ett år sedan. Hade återigen börjat spara och drömde om att ha hår som gick nedanför brösten...

 

Ojoj, haha. Det ser ut som att jag har påsar under ögonen... vacköööört.

 

...Och det fick jag! Det känns som att det gått jäkligt fort på slutet. Typ nu i vinter bara! Helt plötsligt var det långt. Märkte det som först när jag skulle knäppa upp BH:n en dag. Håret var i vägen. Bara sådär på en dag bara. Kändes det som i alla fall.

Nu har jag dock inte klippt mig på ett bra tag. Men det behövs nog tas lite på topparna. Men jag vill inteeeee. Så jag väntar lite till.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0