it's your lost, not mine.

Hejhopp, hemma från sista dagen på praktiken. Helt klart en rolig vecka, slitit har jag gjort men det var helt klart värt det! Fick ett 10 gångers kort till gymmet. ASNAJS! Fytusan vad jag ska styrketräna! Skitroligt ju!
Haha, det är ju typ tradition för praktikanten att bjuda på fika sista dagen, så jag hade med mig en kaka. Bara det att vi hann aldrig fika den, så fick med mig hela hem igen. Bra jobbat!

Men nu är det helg och jag ska väl bara ta det lungt. Har blivit förkyld. Ont i halsen och jobbig hosta.
Ska till pappa snart!

Ledsen för den tråkiga uppdateringen i veckan. Har inte haft nåt kul att skriva om känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0