But one thing is sure. I'm not the one who's changed.

Mycket sång idag alltså.
Först hos elin, vilket gick skitbra! Det ska nog ordna sig på lördag trots allt.
Jag hade fel tidtabell i datorn för bussarna, så när jag gått från elin för att komma i tid till bussen visade det sig att bussen inte gick förrän typ en halvtimma senare. Så jag började gå nermot stan, kallt som tusan.
Men ibland ska man ha tur. Plötsligt ser jag en bil jag känner igen, Evelinas! Så jag kom hem i tid och fick dessutom åka med rumpvärme. Ganska gött ändå. TACK EVELINA OCH EVELINAS PAPPA MATS.

Sen sjöng jag när jag kom hem med. Är nu helt klar med text och melodi för morgondagens musiklektion. (En del ur refrängen i rubriken)
Nu ska jag ta en go dusch och sedan blir det sängen.
Sov gott, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0