open my eyes so that i can see the way you're working in me.

Grattis på födelsedagen mamma, du är bäst ♥

Idag har jag vart med mamma och Carl på stranden i olofsbo, där vi alltid var när vi var mindre. Nuförtiden är jag alltid på Skrea eftersom mina kompisar är där. Men i alla fall. vi låg där en stund och sen åkte vi till mormor o morfar och fikade och solade lite till. Har fått massa fin färg idag!
Nu sitter jag med mamma, Emil och Thomas och kollar på film. Dumpa honom. Men jag har redan sett den, så sitter här lite. Bör kanske lägga mig i tid ikväll, ska nämligen på beachtävling med Eve i Varberg imorgon. Ska bli intressant då vi inte tränat någonting alls...


Grym dag igår i Långasand med tjejerna. Blev volleyboll, kubb och andra aktiviteter i trädgården, brännboll på stranden, gitarrspelande i uterummet och en massa annat. Tack hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0