"Am I crazy for wanting you?"

Vet inte varför jag gör denna listan. Jo juste. Jag har inget liv. Klockan är snart 12. Jag är inte trött. Jag är sur. Inget händer.


Du heter:
Sofie Bengtsson

Smeknamn: Bängan först och främst, sen Bengen och Soffan. Det är väl de jag hör nuförtiden.

Låt som när du är ledsen sörjer till:
De låtar där texten stämmer med hur jag mår, vad jag vart med om för tillfället. Olika varje gång.

Beroende av:
 Värme, Sol, Vänner, Familj, Dator. 

Vad tror folk om dig:
 Inte den blekaste. Skulle dock inte förvåna mig om första intrycket av mig är mesig. 

Stämmer det:
När det gäller vissa saker kanske. Men jag tycker själv att jag inte är lika mesig som förr i vart fall.

Vad får du oftast komplimanger för: Inget speciellt. Det är väl i så fall när jag sjunger. 

Vad säger du för att imponera på någon: Jag försöker inte imponera på någon. Jag är den jag är.

Hur imponerar man på dig: Det kan vara olika saker. Att man är bra på något, kanske att sjunga eller att man är bra i en sport. Men också att man kan visa vem man är. Att alltid kunna vara ärlig. Säger inte att jag är det, men avundas de som alltid kan säga vad de tycker, utan att bry sig om andra.

Brukar du skratta för dig själv:
Det händer. OFTA.

Var bor du: Hos mamma, hos pappa. I lägenhet, i villa. I Falkenberg, I Varberg.

Äger du några converse: Två par.

Brukar du bli för full:
Nää

Är du allergisk mot något: Nix

När mår du bra:
När det går bra för mig. När jag får göra det jag vill, med de jag vill. När jag är utan bekymmer och inte tänker på onödiga saker.

Vad saknar du:
Närhet.

Favoritdryck på morgonen: Färskpressad apelsinjuice.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Tyra Banks. Bara för att hon gör allt. Hon är bra på allt. Mest för att hon är modell, men till skillnad från många modeller som typ inte äter för att de ska vara smala, så bryr hon sig inte. Hon har så bra självförtroende, och hon pushar andra till att få det med.

Vad längtar du till:
Tills jag kan ligga och steka på Skrea Strand med mina vänner.

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Ja, har en del som står riktigt nära som jag aldrig vill förlora. Men vill absolut inte heller mista de vänner jag bara träffar då och då som kanske inte är riktigt lika nära, som inte vet så mycket om vem jag är och vad jag tänker på. Och inte heller de som alltid finns att prata med, där det är som enklast att få saker sagt som man vill, via internet.


Hur gammal är du:
15 år 9 månader och 3 veckor.

Är det okej att gråta:
Jaa, självklart. Det är nästan tvärt om. Det är knappt okej att inte gråta.

När grät du senast:
Nån timme sedan.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Haha, absoluuut inte.

Tror du på ett liv efter döden?
Nejnejnej.

Har du tandläkarskräck:
Nix

Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ett flertal gånger.

Röker du:
Nej!

Hur ofta tränar/motionerar du:
Vanligtvis ca 4 gånger i veckan, men nu under sommaren när vi inte har träningar är det betydligt mindre...

Senaste låt du hörde:
All I need - Shawn McDonald


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0