Let's make this a night to remember!

Då var det över. 10 år i grundskolan är över. Helt sjukt.
Det kom en del tårar, när min kära klasskompis Robert ställde sig inför hela publiken och höll tal om hur han förändrats som person genom åren på Tångaskolan och gav oss råd om att vi kan om vi vill. Han gjorde det jättebra, och en massa cred till honom, bara att han ställde sig där liksom! Det var dock lite jobbigt att vi skulle upp och sjunga efteråt, så man var ju lite gråtfärdig, men det gick ändå!
Hamnade i chock när mitt namn lästes upp som en av 9 stipendiater. Jag hade ingen aning om mitt nya betyg, men tydligen hade det varit så bra att jag fick pris för det. ÖVERLYCKLIG. Inga maffiga priser, men det spelar ju ingen roll!
Sen kollade vi på bildspel, med bilder från 6:an med mera.... Finns inga ord.

Sen åt jag med hela familjen på På G, riktigt mysigt!
Nu taggar jag kvällen, som kommer spenderas med alla 9:or och annat folk på stranden!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :)

Vad hette den låten som du, elin, elin och louise sjöng? :) Ni sjöng den väldigt bra :D

Kan du rösta på mig här?

http://juliiialarsson.blogg.se/2011/june/fototavlingen-bilderna.html#comment

nummer 6 :D

2011-06-10 @ 22:39:59
URL: http://thecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0