SADFACE

Då var det tomt. Datorn är heeelt tom. Alla bilder, filmer, allting. Borta.
Har strulat en massa med vår externa hårddisk, så kommer antagligen inte kunna använda de sparade sakerna förrän jag får en ny MAC på gymnasiet till hösten. Lite synd.

Nu skriver jag alltså mitt sista inlägg ifrån denhär datorn som vart den jag spenderat min mesta tid med. Sorgligt när jag tänker på det. Borde skaffa mig ett liv. Är nog nyttigt för mig att vara utan den ett tag! Ska ju trots allt inte sitta framför datorn i sommar!

Gör ett tidsinställt inlägg som kommer upp imorgon bitti!
Godnatt, söta drömmar!


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, man hinner vänja av sig vid datorn under en sommar, det gjorde det för mig ;)

2011-06-08 @ 11:57:42
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0