Forget, forget, forget, forget, forget, forget.

Har haft mycket och göra, därav ingen tid till bloggning!

I söndags hade vi en dag med laget! Först laserdome(som jag förövrigt sög på, haha) och sen tjejkväll hos Evelina. Mysigt!

Sen morgonen därpå hade jag blivit tillsagd att komma på damlagsträningen, så det var upp tidigt i måndags!
Jag hade nog den goaste dagen på länge igår. Först volleyboll, och sedan en skön och mysig dag med mamma. Vi tog bilen till skrea strand, och jag fick rastat kameran, på ca 200 bilder. Så sjukt fint är det där nere nu när isen ligger på vattnet. Flera stora isblock låg hundra meter ut i vattnet (jag ska visa senare). Och det var så fint väder, och jag var så glad och lycklig. En härlig känsla jag inte känt på väldigt länge!
Ni ska få se resultat från fotograferingen i omgångar. Här är en liten tjuvkikning!

Tyckte inte det behövdes någon redigering, så de fick bli orginal!



Jaa, här kan ni se typ en femtedel av alla isblock som låg i vatt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

första bilden var jättebra :D trivs du med kameran? :)

2011-01-04 @ 15:55:05
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0