+ Ett nytt år

[Tidsinställt inlägg]
1 januari 2012. En ny dag, en ny månad. Ett nytt år.
Nya utmaningar, nya motgångar, nya mål.

2011 var många gånger bättre än 2010, helt klart. Visst, det har vart stunder där jag gråtit mig till sömns, gråtit hela dagar och inte orkat med allt. Men de stunderna är så få, från de stunder jag vart otroligt glad och lycklig.
Jag har vart säkrare på mig själv och lärt mig acceptera den jag är och hur jag ser ut. Vågat mer, tagit för mig mer.

Jag har hunnit med en hel del detta året, väldigt mycket på våren i alla fall. Kommer lägga upp en årsresumé inom några dagar - mest för att själv inse vilket jävla bra år det varit.

Nyårslöften har jag väl inte direkt. Mest att jag ska leva efter vad som står i min header. "If it makes you happy, do it. If it doesn't, don't." - Väldigt rimligt egentligen, men det tyckte jag antagligen inte 2011. Gjorde massor av saker jag kanske inte hade gjort om jag tänkt efter vad jag gav mig in på. Men nu blir det förändring!

Gott nytt år på er allihopa. Hoppas ni har en kalasmegasuperunderbar kväll!


En liten flashback från förra årets nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0