i'm done trying, and for once I'm sure of my case.

...... - Så sant. Orkar inte mer nu. Nu får det ta slut. Ingen annan än jag kan ändra det här. Dags för en ny start Sofie.

Kom hem från träningen för en stund sedan. Det gick inte bra någonstans. Men längtar till helgen, då det blir sammandrag!
Haha, en grej som är lite komisk: Igårkväll åt vi soppa, idag efter träningen tog jag rester av den soppan och imorgon är det fredag och det vet ju alla vad det betyder! SOPPA I SKOLAN. Haha, jag som nästan ALDRIG äter soppa.
Ska ner och duscha nu, och sen ska jag snabbt packa väskorna till mamma. Ska bli skönt o komma hem.
Kollar nog ett OTH avsnitt innan jag somnar, det låter bra.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0