Får man lov att vara trött nu eller ?

Sorry, men det blev inte riktigt som jag planerat igår. Sa ju att jag skulle blogga när jag kom hem, men det hanns inte riktigt med om man säger så, haha. Jag åkte hemifrån kvart i 7 och var framme i hallen halv 9. Sen följde en dag med massa matcher, massa gap o skrik, och taggade tjejer. Vi spelade skitbra största delen av dagen, men vi missade preciiiiiiiiiiiiiiis en plats till SM... Vi kom på 7:e plats där 6 lag gick vidare och det var lite typiskt för vi förlorade den matchen i tredje set. Efter den matchen förvandlades alla till besvikna, trötta och irriterade tjejer. Så sista matchen om 7-8:e plats var vi helt borta i första set ( speciellt jag, som fick överenergi, och kunde inte sluta skratta ). Men det släppte efter ett tag och man kunde gå in för matchen. Vi vann den matchen i tredje set och åkte trötta hem.
Meeeeeeen, jag sa ju däruppe att dagen inte blev som planerad... Jag skulle vara hemma och plugga när jag kom hem, men vår sista match var slut vid halv 9.............................
Så alltså, jag spenderade 12 timmar i en skitvarm idrottshall utan något syre igår. Haha. - Sen var jag inte hemma fören vid halv 11 heller, så då var det snabbt att hoppa i säng.

Blev en lång utläggning dethär, men jag hade massa tid över nu när jag ska till skolan, hehe.
Hörs senare, pussss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

så sjukt surt. fast vi äger ändå.

2011-01-24 @ 10:42:41
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0