en miljon fina tankar snurrar i mitt huvud.

Var på besök på gymnasieskolan idag, ganska segt dock... Men har bestämt mig nu för att välja Teknik, med inrikting Design och Produktionsutveckling, så får vi se vart det leder.
Ska snart in och prata med personalen på Fynda om sommarjobb, sen ska jag prata med dom som tar hål i naveln om när de tycker att jag ska göra det. Har bestämt mig att jag ska göra det, vet bara inte om jag ska vänta tills volleybollen är slut eller inte.
Drar på träning sen med, bra dag tycker jag!
Har dock en maaaaassa annat och tänka på nu. Igen. Fast mitt humör är på topp. Är glad och det pirrar i magen. - En underbar känsla.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

hihi, tänk att vi kommer ses mest varje dag till hösten :D

2011-01-20 @ 17:58:09
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0