Det blir inte alltid som man tänkt.

Kom hem från träningen för en kvart sedan. Alltså strax efter 10. Vid den här tiden igår hade jag somnar, och NU ska jag gå ner och duscha, och sen måste jag packa väskan.

Detta är en av de miljontals sakerna som suger att bo i Varberg.

Träningen gick inte alls bra. JAG SOM VAR SÅ TAGGAD. Jag fick ont i ryggen efter halva träningen så tappade koncentrationen. Kände mig även jätte otränad när vi körde 3-6-9 (idioten).
Inte bra alls. Nu längtar jag efter en mysig säng, så nu rör vi på fläsket, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Träningen blev typ komisk för att typ alla vara så.... dåliga typ xD

2011-01-12 @ 15:39:51
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0