Det är en lång väg ner.

Nu slängde jag mig precis i sängen efter typ en timma i duschen (a) Tiden går fort när man sjunger i duschen!
Är nöjd med dagen helt klart! Det var mysigt att träffa Elin igen, saknat den tjejen!
Spelade ju match mot killarna nu ikväll, och jag är grymt nöjd med min prestation idag! Hela laget borde vara nöjda med det dom gjorde idag! Killarna fick en match dom nog inte förväntat sig! Dock vann vi bara 1 set av 4 spelade, men vi var aldrig långt efter i de andra set:en! Med tanke på motståndet och på att tre spelare ur start-sexan var sjuka, var det väldigt bra gjort!

Nu ska jag stänga ner datorn och få mina 7 timmars sömn. Imorgon ska jag stå på tg. Det suger, för det är den roligaste dagen på hela veckan.

Blogg.se dampar, så jag kna inte ladda upp bilder :(

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag tycker också att vi var sjukt grymma, vi äger! :D

2011-01-18 @ 12:42:12
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0