SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN

Berätta något barndomsminne! :D
Svårt att komma på något, men kommer ihåg en dag för många år sedan, jag var väl 8 eller något, när jag bodde i Ljunby och var mycket med min gamla kompis Moa som bodde lite längre bort i samhället. Vi hade vart hemma hos henne, och skulle cykla hem till mig. När vi började närma oss "ingången" till min trädgård, så ser vi en lös hund som sitter i grannens trädgård(som är helt öppen utan staket). Och förr så var jag så sjuuuuuuuuuuuuuuuukt (!!!!!) rädd för hundar så jag drar på och cyklar så fort jag kan, vilket var väldigt idiotiskt eftersom hunden då börjar jaga cykeln. Jag bara slänger mig av cykelt och kutar genom hela trädgården, med hunden tätt bakom mig. Minns att jag skrek HJÄÄÄÄÄLP, och att jag sprang förbi pappa som jobbade i trädgården. Sen kommer jag ihåg hur jag sprang uppför trappan till ytterdörren, smäller igen den bakom mig (och låser av någon mesig andledning). Schysst jag var mot Moa va? Haha, hon var ju kvar ute...

Varför började du blogga?
Minns inte riktigt faktiskt! Men antar att det var för att några av mina vänner gjorde det och så ville jag väl prova jag med.

Vad ska du gå på gymnasiet?
Jag ska gå Teknikprogrammet här i Falkenberg då med inriktningen Design och Produktion.

Är du kär/ gillar du någon nu?
Vet inte riktigt. Lite komplicerat...

Vem är din bästa vän?
Har många grymt bra vänner, men Annie Thorbjörnsson är den jag kallar bästa vän!

Festar du?
Det händer.

Hur lång är duu?? kram
177-178 cm !

Kan jag få ditt telefonnummer? <3
Om jag kan få ditt? <3

Hur känner du för mat?
Mat är bra.

Är det gott?
Ohja, speciellt grillat kött, klyftpotatis och bearnaisesås!

Har du ätit grisfötter?
Aldrig, kommer aldrig göra!

Gillar du bacon?
Det var ju en, hmm, rolig fråga, men ja, jag gillar bacon xd

Gröna eller röda äpplen?
GRÖNAAAA!

Oranga eller blåa päron?
Lila.

Gillar du elin wisén?
Väldigt mycket!!!

Har hon snygga underkläder?
Ja, ni skulle bara veta! :o

Är hon snäll?
Nej. Världens bitch. Fast hon är min bitch. Rör henne inte!!

Har hon snygg grundform?
Klart hon har!

Har hon sexiga handleder?
hihihihi...... :$ det har hon....

Är malin Nillson bättre?
Dom är riktigt underbara båda två!

Vad tycker du om sofie bengtsson? :D
Mig själv? Haha, nejdu b1. Vad finns mer att säga än att b1 och b2 håller ihop? Det är ju liksom "meant to be". Otroligt charmig och underbar tjej!

Vad tycker du om malin nilsson i 9b1? :D :D :D :D <3
Vem ? :o Joo, men hon verkar ju lite... ehmm.. aaa ni vet.
Typ grym och underbar ?

Vad tycker du om mig?! :D :D
Niclaaaas, min goa klasskamrat och skåpsgranne! Galet skön, schysst och rolig! Läskig ibland dock.... :o

När tänker du sluta skratta? (Och garva inte när du läser, ser att du gör det!)
HAHAHHAHAHHAHAHHAHA. Ne skoja. Men seriöst, jag skrattar så länge det stör dig! :D

BH-storlek? :>:>:>:>:>
Till din intressanta information, så har jag 70B.

Betyder alla hjärtans dag mycket för dig?
Inte ett skit. Kanske att den hade gjort det om jag vart i ett förhållande, men nu är jag ju inte det, så då hade jag gärna klarat mig utan den!

Om du fick köra en snabbis på toan med någon från tånga vem skulle det vara då ? ;)
GUUUUUD så förvånad att den frågan kom, haha. Jag som trodde vi hade diskuterat klart den frågan? ^

När mår du som bäst?
På sommarlovet, när jag inte har nåt plugg att tänka på, kan vara ute hela natten utan att ha någon tid att passa morgonen efter, då jag slipper frysa. Och så till sist, när jag inte har jobbiga tankar som tar upp hela min tid och mitt humör.

Favorit outfiten?
Lätt ett par ljusa slitna shorts, ett pösigt linne med djup rygg, snygga smycken och ett par converse.

Hur viktig är volleybollen för dej? Skala 1-10?

10, den får mig på andra tankar när jag har mycket att tänka på, och den har gett mig bättre självförtroende!

Visst är jag den bästa du vet? :D (Dum fråga, svaret är ju så självklart!)

Jaa, jäkligt dum fråga gumman ! <3

Tycker du att jag är söööt ? :D
Självklart Fridaaaaaaaaaaaaa :*

Varför vill du inte va min vän? :(
Svårt o vara vän med någon man inte vet vem det är (a)

Hur många år är du?
15, fyller 16 i september.

Varför är Sara bäst i hela världen?
Något jag tänkt på mycket, får nog minsann ta o fråga henne!

När ska vi baka macarones igen??
SNAAART, och utan för mycket mandel, right?

Hade du en jättetöntig bilddagbok med din kompis förr?
Jag tycker inte alls den var töntig. AAAAAS HÄFTIG!!!!!!!!!! :D:D:D::D:D:D::D:D:D
KNASARNA FTW!

Brukar du ofta tatta på tv?
Oj, du stavade visst fel! Hoppas att du menade titta* (a) Men nej, inte särskilt ofta!

Skulle du vilja gå på en Håkan Hellström konsert?
Jaaa, eller vet inte riktigt! Men isåfall när/om jag lär mig massa av hans låtar!

Vad skulle du ta med till en öde ö? ENDAST EN SAK!!
Ett paraply. Jag menar jag vill ju inte bli blöt. Mysigt att sitta och vänta på att någon ska hämta mig i kalla blöta kläder liksom....

Hur många syskon har du?
En bror som fyller 19 (hjälp vad tiden går fort) i sommar!

Favoritartist?
Har ingen, tycker om så många!

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag skulle gärna bli någon sorts inredningsdesiger! Hade t.ex vart kul att ordna inredning och styling till en möbelkatalog!

Vilka är dina favoritbloggar? Kända bloggare är väl Kenzas, Tyras, Angelica Blick. Sen läser jag många av mina vänners bloggar och några andra.

Vart vill du helst åka i hela världen?
New York, Thailand, och Australien!

Vad väger du ?
Hade ingen aning, så fick springa och väga mig nu. Tydligen vägde jag 63 kg ! Förstår dock inte varför det är så intressant :o

Vad gillar du mest hos dig själv ?
Att jag är bra på att lyssna när kompisar behöver någon att snacka med.

Vad tror du att du gör om 10 år ?
Jag tror att jag håller på att utbilda mig till något, förhoppningsvis något med design och inredning att göra!

Har du någon gång varit kär på riktigt ?
Aaa, en gång.

Varför är du så söt ?
Går väl i släkten, för vi är väl släkt eller? :o

Är du på g med glenn? Tycker att ni skulle passa bra :D
Haha, vem undrar? Men nej, vi är kompisar ! :)

Bästa låt?
Lips of an angel - Hinder i guess. Varierar mycket!

Hur länge har du bloggat?
1 år och typ 2 månader...

Bästa skräckfilm?
PARANORMAL ACTIVITY 2 !! LÄTT!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är bäst <3



HHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAH, GLENN, HAHAHHAHAHHAHAHAHHAH

2011-02-14 @ 06:27:46
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hahahahahahahahahahahahaha glennfrågan ahahahhahahahahahahha :D det var inte jag jag lovar :o

2011-02-14 @ 10:00:00
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0