tre jävla timmar

Nu är jag trött i kroppen och irriterad.

Dagen på Praktiken kunde inte vart bättre, jätteroligt faktiskt! Praoar på ett friksvårds ställe, där dom har gym dessutom, så har fått träna lite jag med, grymt!
Sen skulle jag och några tjejer från laget hjälpa till i Falkhallen, lägga ut mattor och sätta ut stolar för ett event som ska vara där i veckan.
Det tog jävligt lång tid att få klart det, och när vi nästan var klara med alla 350 stolarna ( som man dessutom sätter fast i varandra i sidan, så att alla stolar i en rad sitter ihop) , så kommer dom och säger att de gett oss fel instruktioner från början, så vi fick lossa alla 350 stolar igen, och börja om från början. Fuck my life.
Så var där i 3 timmar typ. Jättekul verkligen. Alldeles öm i händerna....

Långt inlägg dethär, men eftersom jag inte bloggat på hela dagen, så fick det bli såhär!
Ska sätta på ett avsnitt av Stylisterna nu, och sen blir det sängen.


Alla stolarna, + en lycklig Paulina, för att det var tillåtet att äntligen åka hem.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men det blev snyggt! ;)

2011-03-01 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0