Känner mig så bortgjord.

Hemma nu. Det har vart en jobbig dag, och jag hade svårt att fokusera de första matcherna. Helt borta var jag. Sen blev jag mig själv i sista matchen, om 3-4:e plats där vi slog Värnamo i tredje set! Sjukt rolig och jämn match. Första set tog vi med typ 25-21 eller nåt, andra set vann dom med 30-32 (!!!!!!!), där vi tog igen från  typ 17-24 till 24-24.
Galet rolig match alltså.
Nu är jag dock på sjukt dåligt humör, men det är mitt eget fel. Jag gör så mycket dumt.
Ska lägga mig och sova en stund, sen ikväll ska jag till Nicke, med Sara och kanske Robert om han inte dissar oss :/


Blev inte mycket bilder. Mamma är inte så van vid min kamera liksom.








Efter sista matchen så bjöd Eve på fika (som vanligt, hehe. vi är ganska tjocka av oss). Det äger att vi har en blivande konditor i laget, det har sina fördelar!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Neej jag missade Eves fika :(. Kul att det gick bra för er! :D

2011-02-26 @ 19:13:25
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0