Döm mig inte, du känner inte mig.

Det är ju nästan så att man börjar skratta och börjar undra vart världen egentligen är påväg? Hur kan man döma en person så hårt trots att du inte vet ett skit om personen du klankar ner på? Nä, det undrar jag. Du kanske trodde att jag skulle ta åt mig, HA HA. Jag bryr mig inte ett skit kan jag be att få tala om. Bara skrattretande och väldigt, väldigt intressant. Men du kan vara lugn, jag är inte här för att förstöra för dig. Jag är den jag är, och det är omöjligt att ändra på.
Tänk efter lite innan du öppnar munnen är du snäll gumman :)

Tumblr_lg7v96jpfr1qeirc3o1_500_large

Tumblr_lfno4ga5fz1qg9vubo1_400_large


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad har hänt Sofie? xD <3

2011-02-16 @ 08:28:08
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0