Det är bara som vi säger.

Riktigt bra dag igår!
Först matchen som sagt, som blev lite annat än jag tänk mig. Stackars Danni sträckte nacken på uppvärmningen och kunde inte spela, så jag fick spela nästan hela matchen. Var nog lite för mycket för mig, första matchen efter upphållet.
Min hjärna fungerade inte alls mot slutet. Vi förlorade tyvärr...

Drog ju sedan på förfest och sedan till Grand! Blev riktigt roligt faktiskt, även om man gärna hade varit 18, så att man kunnat stanna längre...
Åkte hem vid halv 12 och sen pratade jag lite med mamma innan jag var redo för sängen.

Idag är en pluggsöndag. Kanske inte så jätteroligt, men det är så det är.


Hade på mig min senast inköpta klänning jag inte använt tidigare, från GinaTricot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0