I guess there's so much more I have to learn.

Godmorgon!
Hade en riktigt bra dag igår. Sov länge för att sedan ta bussen in till stan. Hittade ett par skitsnygga jeans (enligt mig i alla fall) inne på Jc. Efter det mötte jag upp Malin och efter en stund kom Sebbe och Affe och vi drog en sväng på stan, fikade och umgicks. Ett riktigt gött gäng - synd bara att Affe och Sebbe flyttat. Menmen, sånt är livet!
Hade träning sen på kvällen. Gick inte bra. Punkt på det.

Vaknade för nån timme sedan och ska plugga lite. Annars idag ska jag och Annie in och sola på Klitterbadet och senare ikväll hade jag tänkt börja på min 2011 resumé! Har hänt så mycket detta året!
Har tänkt börja på en ny design med... men vi får se!


Gött häng på Stålboms. Håller på att lära mig dricka kaffe med, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0