Well, I'd never want to see you unhappy - I thought you'd want the same for me. for me

Nyduschad och fräsch!
Fick ju som sagt gjort massa idag. Dock blev det varken bakning eller julklappsinslagning - utan det tar vi imorgon!
Hade träning idag! Eller aaa, lite mer avslappnad än vanligt, som en egen avslutning (dock bara uppehåll i 4 dagar). Bara massa matcher hela tiden som vi gjorde som en tävling där vi bytade lag hela tiden. För ovanlighetens skull fick jag vinna något, så med mig hem fick jag en 200g mjölkchoklad! Härligt!
Min kära bror kom hem innan i eftermiddag och denna gången stannar han två hela veckor. GRYMT!
Nej nu ska jag krypa ner. Det är en dag imorgon också!
Godnatt!


Blivit lite mycket godis senaste tiden som ni kan se... Rund o go. Precis som det ska va!

Kommentarer
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

HAHHAHAHA, GO! ♥♥♥♥

2011-12-23 @ 01:02:26
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0