Julen är här

Nu äntligen börjar jag få lite julkänsla, tre dagar innan julafton...
Det började på julavslutningen i skolan när estetarna sjöng jullåtar. Sen när jag hoppade av bussen hemma  i Vinberg var gatorna och träden täckta med ett tunnt lager snö. Riktigt fint!
Dessutom har jag och mamma haft en mysig kväll och klätt granen.
Tre dagar kvar tills julafton och imorgon kväll kommer min älskade bror hem från Karlskrona. Kan det bli bättre? Knappt!
Har fixat de sista julklapparna idag och nu är jag redo för julen.
Bra dag idag.

Passade på att rasta kameran lite när vi pyntade. Inte använt den på alldeles för lång tid. Får bestämt ta nån dag nu på lovet!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0