Jag vägrar gå där vägen är för rak. För jag hittar varken fram eller tillbaks.

Orkade inte blogga igår.

Dagen igår började väl inte så bra. En personbil hade krockat på motorvägen och voltat och landat nära tågspåret, så tågen fick inte köra. Mitt tåg blev inställt så jag fick ta en buss - vilket innebar att jag missade gymmet! Illa!

Förövrigt var det väl en bra dag! Fick handlat lite julklappar och sen hade jag en go kväll.

Nu ligger jag nerbäddad i i soffan med en filt. Har precis pratat en lååång stund i videochatten på fb med Annie! Hon har kommit hem från Afrika idag. 16 dagar har den jävlen vart borta. Skönt att ha dig hemma igen
Är sjukt trött i kroppen sedan i morse. Vi var på klitterbadet och simmade på idrottslektionen. Inget lungt motionssim här inte!
Nu ska jag plugga färdigt och sen ska jag in till Falkhallen och slå in julklappar med laget. Mys!

Haha, du är go du.

Kommentarer
Postat av: Annie

Guud vad jag är stolt över den bilden! Vilken litet skarmtroll man kan va! <3

2011-12-16 @ 09:16:22
URL: http://anniethorbjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0