Hon vill ha varmt, hon vill ha kallt. Hon vill ha hav, hon vill ha land. Hon vill ha vitt, hon vill ha svart.

Godmorgon!
Har precis kommit till uppehållsrummet efter 1h 20min gym! Det är ett ganska bra sätt att starta dagen på tycker jag! Även om det tar emot i början.
Nu ska jag lyssna på låtarna från Idol som finns på spotify medan jag fortsätter jobba med slaveriet.

Känner på mig att det kommer bli en bra dag idag med. Jag är nog inne i någon "Jag är väldigt glad alltid" - period, för det känns verkligen så!

Förutom skola ska jag bara plugga idag! Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda...



En gosig bild på mig och mina finaste Elin. Kärlek till dig!

Kommentarer
Postat av: -

LOVE U MY DEAR <3 <3 <3

2011-12-12 @ 18:40:45
URL: http://elinwisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0