I need to get this crazy thought away. It's for my best.

Idag hade jag min sista, schemalagda, dag på Fynda! Kommer antagligen bli inringd och få jobb på lov framöver. Ganska gött ändå. Trivts bra och fick massa beröm idag av chefen och anställda. Alltid kul, och en bra knuff på självförtroendet!
Har käkat aaaaaalldeles för mycket godis på lovet. UschUschUsch. Inte tränat heller... UschUschUsch. Försökte lite smått för en stund sen. Blev en 20 min eller nåt, med magövningar o så, men det gick inte bra alls. Men nu när skolan börjar, så ska jag ju gå volleybollgymnasiet, där vi har två styrkepass i veckan. LÄNGTAR! (Och ja, jag är seriös, jag tycker det är kul med styrketräning)

Nu ska jag duscha och hänga upp tvätt. Sen ska jag sova! Imorgon ska jag va med Danni och sen på kvällen ska jag sova i Evelinas stuga med henne, Erik, Samme och Gustav! Äger!
Sov gott alla läsare, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0