Som en boomerang

Hej på er.
Ligger på min säng i min brors gamla rum, som från och med igår blev mitt.
Ringde min bror för några timmar sedan och fick höra att allt var bra i nya lägenheten osv. Kommer sakna honom. Mer än jag någonsin trodde att jag skulle göra.
Jag litar inte på mig själv. Känns som att jag snart kommer göra något jag kommer ångra. Mer än de dumma saker jag gjort den senaste månaden. Jag är rädd att jag faller tillbaka till det jag svurit flera gånger på att aldrig mer bemöta.
Men det är väl den jag är. Lite som en boomerang om man tänker efter.

Imorgon klockan 9 ska jag och min klass och antagligen alla andra på Teknik äta frukost på Grand Hotell. Skulle komma företag osv dit. Ska bli kul! Fest på kvällen med. Kan bara bli lite bättre, kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-08-19 @ 18:41:41
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0