Kan man verkligen sakna en person man aldrig mött?

Vad tycker ni om nya designen? Började för länge sen med den, men blev inte klar förrän nu precis. Inget speciellt med den, men i alla fall lite bättre än förra!

Idag har jag slappat. Legat ute i hängmattan i skuggan med filtar och musik. Underbart. 
Festen igår var så sjukt jävla rolig. Jag hade skitkul, trivdes med mig själv och var glad genom hela kvällen. Precis som det ska vara. Det hjälper en mycket, om man bara trivs med sig själv. Det är lättare att släppa loss och ha roligt då. Enligt mig i alla fall!
Annie sov hos mig och vi somnade väl inte förrän vid 4 nån gång. Kollade vänner när vi kom hem, haha.

Nu ska jag minsann sova. Jobb imorgon. Bara tre dagar kvar på Fynda denna sommaren. Så jävla gött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0