Done looking for the critics cause they're everywhere.

Vart helt seg i skallen och kroppen idag, träffade Elin en stund, spelade gitarr och sjöng lite.
I förrgår kväll var jag ju i Evelinas stuga i Ätran med henne, Erik, Samuel och Gustav! Blev väldigt trevligt!
Vi satt uppe större delen av kvällen o snackade gamla minnen från Ljungbyskolan, vi alla fem gick på en gång i tiden, spelade spel och hade det allmänt gött!
Sen sov vi, lite i vart fall.

Nu ska jag kolla film med mamma och min bror. Sista myskvällen vi har tillsammans. Han flyttar på torsdag. Långt åt helvete. Kommer bli tomt.


Vilka goingar, sent på kvällen.

Kommentarer
Postat av: eemilijaa

riktigt härlig blogg du har ! :D

i like your header haha =D

kram



besök gärna min blogg oxå och kommentera vad du vill läsa om ;)

http://millesz.devote.se/

2011-08-15 @ 17:44:07
URL: http://millesz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0