11TEB

Min klass. Först blev jag jättebesviken, men har insett att det nog blir ganska bra ändå. Två tjejer är vi... och typ 20 killar. Haha, gött.
Nej, men det blir nog bra när man lärt känna dom andra.

Har precis kommit hem efter att ha träffat Affe och Sebbe för typ sista gången på evigheter. De flyttar till Falköping där de ska gå volleybollgymnasiet, vilket betyder att jag (förhoppningsvis) får träffa dom på loven.
Dom, jag och Malin spelade bowling en stund och sen åkte vi till Skrea Strand och åt glass på Peggens och sen snackade vi en massa och bara umgicks. Jättemysigt var det!
Nu ska jag i alla fall sova snart, ska kolla nåt avsnitt Glee innan jag somnar tror jag.

Börjar inte förrän halv 2 imorgon och har bara en lektion. Matte, haha.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Härliga bilder, där har man hoppat från ett par gånger ;)

2011-08-18 @ 16:37:24
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0