That's where you'll find me.

Godmorgon på er!
Hade egentligen tänkt plugga idag, fram till att jag ska iväg på tjejkväll ikväll. Men det blir nog ändrade planer! Blir nog så att jag åker och hämtar moppen, och innan tjejkvällen ska jag nog på UKM-festivalen i Falkhallen. Massa ungdomar som ska uppträda, bl.a. flera av mina kompisar. Så jag ska nog plugga imorgon istället, för då har jag liksom hela dagen på mig.

Har precis duschat o rakat benen o sånt. Så jääävla gött med nyrakade ben!
Stod i duschen lite väl länge bara, men det var ju fasen inget tryck i slangen, så tog lång tid att få ut shampot...
Menmen, fräch är man nu iaf, och nu ska jag se till att få ihop dagen, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du jag igen, när du gjorde med pistol (naveln), alla säger att det är bättre med kanyl och att det gör ondare och att det inte läker. Vad säger du om det??

kram

2011-04-02 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0