SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN

Hur går det med X?
Svar: Tror inte jag bryr mig, eller jag vet inte.

Är du oskuld?
Svar: Japp.

Favoritfärg?
Svar: Hmmm, jag vet knappt, men jag gillar mest grått, brunt och beige tror jag.

Favoritfilm?
Svar: Glömmer alltid namnen.... Men en jag vet att jag tycker om är The last song, för att den är så fin.

Favoritmusik?
Svar: Gillar allt möjligt. Haha fan vad tråkig jag är som inte kan ge ett konkret svar. Men jag kan säga såhär: Jag gillar musik man kan sjunga till, haha!

Favoritminne?
Svar: den 30:e september 2002, är det första som kommer upp i tankarna. Jag, mamma, pappa och Carl firade pappas 40:årsdag på Cypern. Det är ett av de bästa minnena som jag har när vi är hela familjen tillsammans.
Den resan var underbar.

Vilka ställen rakar/vaxar du dig?
Svar: Haha, vilken fråga.

Och vart är jobbigast att raka/vaxa sig?
Svar: Benen, för att det tar så lång tid.

Om du var tvungen att gå seriöst in i en religion, vilken skulle det bli?
Svar: INGEN.

Hur ser en perfekt lördag ut för dig?
Svar: Fint väder, fest, massa goa människor.

Hur mycket i månaden lägger du ut på kläder och smycken osv?
Svar: Olika från månad till månad

Egenskap hos en kille som får dig att smälta?
Svar: Om dom ger underbara komplimanger, som man inte kan annat än smälta/le åt.

Om ett ord står felstavat i en ordbok, hur vet man då det?
Svar: Då frågar man Nicke.

Är det bra om en dammsugare suger?
Svar: Nääe, de bör vara bra om det ska bli rent.

Varför trycker man hårdare på knapparna på fjärrkontrollen när batterierna dör?
Svar: För att man tror att man har superkrafter, så att den ska funka igen.

Måste man ha ljuddämpare om man ska skjuta en mimare?
Svar: Två stycken faktisk. En till höger och en till vänster.

Brukar du ha stringtrosor?
Svar: Har hänt.

Om inte har du prövat?
Svar: Japp.

Är det skönt?
Svar: Helt okej.

Hur ofta brukar du ha string?
Svar: Inte särskilt ofta.

Vad tycker du är skönast? String eller Spets? motivera varför
Svar: Hur fan ska man kunna motivera det? Typ " Spets, för att det inte känns lika naket" eller vadå? hahaha.

Vem var den första du strula med?
Svar: Andreas

Var får du inspiration ifrån till dina foton, hur du klär dig, vad du gör på bloggen osv?
Svar: Till mina foton har jag väl ingen inspiration. Liksom ser jag nåt som jag kan se bli bra på ett foto, så knäpper jag av en bild. Till hur jag klär mig, så tar jag sånt jag själv tycker är snyggt. Kanske får inspiration från bloggar osv.
Och det jag skriver i blogger har helt och hållet med hur mina dagar ser ut att göra!

Vem var din första kärlek ?
Svar: Har väl aldrig vart med om riktig "kärlek".

Vem vet mest om dej ?
Svar: Vet knappt, antingen Annie eller Elin tror jag.

Har du någonsin blivit riktigt sårad ?
Svar: Kan man väl säga ja. Inte så värst längesedan faktiskt.

Vad brukar du tänka på när du ska lägga dig?
Svar: Allt. Verkligen allt. Typ hur jag mår. Antingen tänker jag på hur jobbigt jag har det, eller hur jävla bra jag har det.

Tror du på ett liv efter döden?
Svar: Nej, det gör jag inte. Det tar slut när man dör.

Vad är din största dröm?
Svar: Att få ett bra jobb, så att jag har råd att rita ett eget hus, nära havet, och sedan inreda det asfint. Sen vill jag bo där med en underbar familj som jag hoppas att jag får, haha.

Om du fick ta med någon, en enda person, till en öde ö. vem skulle det bli? varför?
Svar: Typ Mamma, haha. För att hon är bra på att fixa saker, så hon hade ordnat så att vi kom hem.

Vad gör du när du är riktigt, riktigt kär?
Svar: För mycket, antar jag.

Hur vill du vara när du blir stor? Alltså inte yrke och sådant där, utan vilken typ av människa.
Svar: Jag vill bli lycklig. Jag vill vara positiv, och jag vill vara kär. Jag vill vara någon som folk ser upp till.

Vad vill du att folk ska tänka när de ser dig?
Svar: Haha, typ : " Kolla där är Sofie, vi går och säger hej! ".

Vad gör du på helgerna?
Svar: Olika från vecka till vecka. Men oftast träffar jag folk, spelar volleyboll eller typ pluggar haha.

Vem var din första kyss?
Svar: Antar att man inte får räkna in "pussar" här, så det får väl bli Andreas.

Är du kär just nu?
Svar: Nej, det är jag inte.

Vem ser du upp till?
Svar: Ingen tror jag.

När du festar, hur mycket dricker du då?
Svar: Olika, men inte så mycket.

Tror du att du kommer ta den i 2:an nån gång?
Svar: HAHAHA, Det vette tusan asså!

Vill du ta den i 2:an?
Svar: Hahaha, du är ju go. Kan säga såhär: Inte nu iaf!

När ska du klippa dig nästa gång?
Svar: Haha, iiiiingen aning. Kanske innan sommaren?

Gillar du negerbollar?
Svar: Klart!

Och när ska jag baka till dig?
Svar: Vet inte, SNART! Men vi får snacka om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0