Wrong direction, hell yeah!

Hehehhe min och Evelinas dag:

• Hon hoppar på fel tåg, vi kommer dock till halmstad nästan samtidigt, (men ändå)
• Vi har fått en vägbeskrivning till sannarpsbadet, som vi inte fattar.
• Vi börjar fråga folk, om vart vi ska gå.
• Vi följer deras beskrivningar och är framme 45 minuter från det att vi gått från stationen.
• Vi badar och evelina tappar sin bikinitopp.
• När vi ska duscha har båda glömt shampo, så jag tar ett som står där. Läser sen att det står "för män" på så jag luktar numera kille
• När vi ska hem, ringer vi för att kolla efter den riktiga vägen, som vi tar hem.
• Det är en raksträcka på 20 minuter...
• Vi tar tåget hem.


Haha, lyckad dag eller vad säger ni?
Här är en ungefär beskrivning på våra promenader idag! Blått för vägen dit, och Rött för vägen hem!


Ett enda klick. Allt jag behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0