BIRTHDAY PRESENTS



Nu är jag färdigfirad! Som sagt önskade jag mig pengar till min systemkamera jag ska köpa, och med pengarna jag fått börjar jag minsann närma mig! Fick även ett presentkort på H&M och ett på KICKS. Sen får jag ju moppekörkortet också, och det är jag så jävla glad över !
Är så taggad på att börja läsa och övningsköra. Känner att jag kommer bli trött på allt pluggande, men det lönar sig ju till slut.

Chattar med lite socialt folk på msn, det är grymt! Och så chattar jag med mina två kära volleybollbrudar som är i Polen för att spela turnering me damlaget! Håller tummar och tår!
Men jag ska nog inte bli så sen ikväll, fast en liten stund till!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bra att han gjorde det. Och blir det nåt mer så säg till mig. XD

2010-09-11 @ 12:52:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0