Keep your day colourful.

Har vart dålig på att blogga senaste tiden, inga roliga bilder, inga dagens outfit.... Skärpning!

Ska snart smita iväg tll Franska lektionen, så det blir ett inlägg i all hast! Efter skolan, ska jag nog följa med Sara till stan, men ikväll ska jag sova hos min lilla tomat annie. Ska fta några bilder till hennes blogg! Ska bli grymt kul!
Vi hörs senare, för nu måste jag dra, ni kan ju kolla in dessa (enligt mig) coola bilder så länge!

Tumblr_l8rtdrlcjw1qzadkqo1_400_large


Tumblr_l8gyapgiay1qcxl37o1_500_large


Ionlybleedneon__by_justicejealousy_large












Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-17 @ 15:52:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0