Its my choice

Flight_by_javertime_large


Sitter på bilden och letar efter propagada-bilder på google. Det är svårt och tråkigt som tusan.
Vi var på valdebatt i aulan innan. Det kom unga som representerade sina partier, och de argumenterade om vad de vill göra med ungdomen. Jag trodde det skulle bli långtråkigt, men när de väl kommit in i det, blev det hett. De började liksom tjafsa part till part. Och vi fick ställa frågor, så det blev riktigt intressant. Vi ska ha skolval imorgon, och jag vet precis vad jag ska rösta på!

Känner på mig att detta blev mycket text om samma sak, men nu ska jag iallafall sticka till Hemkunskapen och göra sylt! Glömde dock burk hemma, så får inget med mig hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0