OUTFIT

ÅÅÅÅÅ, HELT proppmätt... Min magsäck är fylld med tacos just nu. Kollade på dobbidoo innan, men nu var det slut och jag ville inte kolla på skavlan, så jag gick upp till datorn. Ska kolla på Idol hade jag tänkt.

Planerar morgondagen lite, får se vad det leder till!
Skulle fotat dagens outfit, men glömde kamerasladden, men för att det skulle bli bildlöst får ni en bild från camen. Världens sämsta skärpa, men jag loovar att komma ihåg sladden nästa gång!

Gud jag började skriva detta inlägget för typ en halvtimme sedan, blir aldrig klar. Haha, och det är inte för att jag skriver segt utan för att, äh jag vet inte varför, här är dagens outfit iallafall.

Skjorta - Linne - Thights. Så enkelt är'e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0