NY FRISYR

Nu ska jag sova. Jag ska drömma söta drömmar om killen med dom fina ögonen. Jag ska sova så skönt så att jag är pigg imorgon bitti. Så skönt att det håller i sig hela dagen, så att jag är glad och flummig i skolan. Det låter som om morgondagen ser ljus ut.

Bloggen har fått lida, och jag har absolut ingen blogglust, men jag skriver nu, bara för att skriva.

Föresten så har jag länge tänkt göra nåt nytt roligt med mitt hår. Har även funderat på att klippa kort. Idag tog jag mitt förnuft till fånga... Läskigt vare...


Kommentarer
Postat av: Sara

trodde du skulle färga det svart...

<3

2010-11-25 @ 07:48:37
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Frida C

SOFIE!!!!! Måste prata med dig! =D Angående kören! Vi har samma tankar! =D Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0