-

Jag mår seriöst inte bra. Jag ligger efter i skolan. Antagligen för att jag tänkt och fokuserat på dig hela tiden. Ångrar mig nu. Som fan. Vissa stunder känns allt underbart med dig, att det verkligen är början på något fantastiskt. Andra stunder ligger jag med huvudet tryckt mot kudden, och önskar att jag visste hur du kände. Visste om du fortfarande vill ge det en chans. När jag är med dig så känner jag mig glad och så himla lycklig. En person som faktiskt tycker om mig för den fjant jag är. Jag vill nog för mycket antar jag, och du går långsamt.
Tänk om man fick höra exakt vad en person tänkte om dig. Då skulle det vara mycket lättare. Om det skulle vara negativt, så vet man det och slutar lägga energi på personen. Och om det skulle vara positivt så bli man lättad och glad, och vågar ta det mot nästa nivå.

För första gången säger jag det på riktigt. Jag är kär. Har trott att jag vart det flera gånger innan i mitt liv, men nu är det fan på riktigt. Vad skulle det annars kallas om man kollar personens profil på facebook 23,38416571 gånger på en dag, gråter för att man längtar efter honom. Ler när man egentligen borde vara arg och ledsen.

Varför ska allt vara så himla jobbigt just nu? Varför kan det inte komma vid olika tillfällen, eller bara inte komma över huvudtaget?

Saknar dig, mer än du någonsin kommer förstå.

Det är galet när man hittar bilder på weheartit, som träffar rakt i hjärtat, och beskriver exakt vad man känner.



Vill inte säga dessa två meningar till dig. Jag vill inte det.

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-11-29 @ 23:00:03
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Linnea

vet hur du känner <3

2010-11-30 @ 13:00:30
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sofie? <3

2010-11-30 @ 14:13:18
URL: http://elinwisen.devote.se
Postat av: Rebecca

åhh, du beskriver mina känslor så många gånger om sofie. så väldigt fint men det gör så väldigt ont. och man vet inte riktigt vad man ska göra, för att det inte ska göra så ont och för att personen ska bara göra något. det är svårt. <3

2010-11-30 @ 17:10:34
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0