Enjoy!

Hejhej!
Är på bra humör, av ingen som helst anledning.

Klarade Biptestet, PRECIS. Har så jävla dålig kondition. Men imorgon börjar "HoppKondis" med volleybollen. Ja ni kan ju räkna ut vad det är. Vi ska bygga upp muskler, bygga upp knän, och spänst i ben. Bygga upp armmuskler för att slå hårdare, och jobba på konditionen. Precis vad jag behöver.'
Är sjukt taggad, och jag hoppas alla mina tjejor ska med!

Jag och Annie var lite flumma (som ni ser) på SO:n. Här kommer en liten störd video.


Som ni försår funkade det inte alls att ta fram texten...

Ska inte göra någonting idag. GÖTT.

Vi hörs nog senare tror jag,
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anniesvarar

Du sa ju att du inte skulle lägga ut den SOFIE!!! :O :O Lägg av!! <3

2010-05-24 @ 17:48:18
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/
Postat av: Anniesvarar

Ne du behöver inte ta bort den:P HAha

Pluggar lite svenska :S <3

2010-05-24 @ 17:54:20
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0