Time for some fun

Asså min header cp:ar !! Har inte vart inne på Stilmallen sedan jag tog tillbaka denna bloggen. Och den har ju funkat !?
Aja, ni får stå ut med vitt, tills jag kommer på vad som är fel.

Har slutat i fotbollen också, bara så nivet.
Kul att spela, men inte i lag. Går inte framåt, och har därför bestämt mig för att satsa mer på volleyboll och musiken, :D

Kanske ska kolla när Böljan möter Vinberg imorgon med Malin och Louise, det är nice.
Ska nog snart lägga mig, men måste packa till skolan imorgon först. Vi ska ha orientering och det suuuger.

Men aja, ska snacka lite med Louise om imorgon nu, puss ! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

det är inte så att du har raderat header ur ditt fotoalbum ? <3

2010-05-16 @ 22:40:08
URL: http://sarajaoow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0