SMART Sofie

Japp, jag är smart... Jag skrev ju om Hugo Rosas tävling innan?
man skulle ju kommentera, och som vanligt skriver man i namn och webbadress. Men man kan ju även  skriva i sin mailadress? Jag brukar inte göra det, men jag tänkte "allt för tävlingen".
GÖR ALDRIG det på en sn stor blogg! För det visade sig att man får MAIL, varje gång någon kommenterar det inlägget! Så på bara typ en halvtimme har jag fått 13 mail från Hans blogg.

Det är säkert många som visste det, men inte jag, och jag hoppas att jag inte är den enda ? (a)

aja, nu är jag iallfall hos pappa igen. Hade gärna kollat på matchen mellan vinberg-ff. Eftersom jag känner många av killarna i båda lagen. Men eftersom jag är i Varberg, gick inte det...

Jaja, inte mkt att göra åt. Ska kolla på lite vänner nu sitället innan jag ska ner och göra mat.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag har inte fått ett enda mejl :o

2010-06-02 @ 09:46:21
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: Linnea

jaha, nu kom jag på det. Du skulle fylla i om du ville ha update till din mejlbox, kryssa i en ruta liksom. Antar du gjorde det :p Jag gjorde inte det! xd <3

2010-06-02 @ 09:47:25
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0