My life, my choise

Hej!

Fick lite bråttom när pappa kom, hade inte packat eller nåt, så han fick vänta xP

Planen var att vi skulle äta på Solviken, men dom hade stängt så det blev kebabrulle på Pinochio istället!
Sen frågade pappa om jag ville hänga med på en tur med motorcykeln! Självklart följde jag med! Jag älskar verkligen att åka motorcykel med honom, det är så gött när man ligger ner i svängarna, och när det pirrar i magen när man kör aaalldeles för fort...

Haha, nu ska jag inte göra mer idag, hoppas på att det loggar in många på msn, så man har lite att prata med.
Men ni får ha det så grymt bra, Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv; Nää.. kmr bara blogga där, annars kör jag på Safari ^^<3

2010-05-20 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0