I AM VERY SMART! -?

Nu har jag minsann shoppat! :) Hittade tre riktiga vår/sommarplagg. Bilder kommer sen. Men det enda jag glömde köpa var det jag mest gick ner till stan för. Just det... Mascaran. Menmen, får köpa den på fredag!

Det blev stan innan städningen. Jag har hunnit klart med toaletten. Nu är det rummet kvar... Tänkte lagt upp en bild på hur det ser ut där nu. Men jag ändrade mig. Känns lite pinsamt. Men jag kan förklara lite... Det ligger godis/godispapper på golvet, även smutskläder. Massa rena kläder på soffan, sängen och på golvet. Och massa små saker på golv och skrivbord. Ni kan få en bild på hur fint det belv sen, hahah!

Ha en fortsatt trevlig dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0