Gråter av att inte ha dig här,

hej!

Kom på att jag inte bloggat så mkt om vad jag gjort idag!

Men iallafall så blev det inte redovisning idag heller! Fick även reda på att läraren vi skulle ha redovisningen för, är i STockholm HELA veckan, och då kommer vi antagligen inte ha den över huvidtaget. Cet inte om det är bra eller dåligt. Nu har vi ju jobbat med det, och då vill man ju gärna ha ett betyg på det!
Menmen,

Vi hade även en uppskrivning på kärlekshandboken. Det var så att man skulle kunna höja betyget i Svenska och NO.
Gick nog bra. Sen hade vi kör och sedan stack jag till stan för ett ärende.

Sen åkte jag till mamma, för jag skulle hämta ett par saker som jag glömt där. Pappa kom sen, och nu sitter jag här framför datorn. Har kollat på lite vänner också. mkt trevligt!

Långt inlägg, puss till alla söta som läste hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0