Fina tjejor !

Hej sweethearts! <3
Har vart en otroligt kul dag idag!
Orienteringen gick hyffsat snabbt, och sedan gick jag till stan med annie, sofie och sara! Dom tog bussen hem 20 över 4, då jag mötte upp louise, malin och sara, för att senare ta en fika på "På G"
(jobbigt namn detdär, ska man säga att man är på "G" eller att man är på "På G"?)

Iallafall åkte jag bakpå Malins cykel hem till henne. Vi skrattade, och spelade musik, eller malin och louise spelade musik. Jag och Sara försökte sjunga med ;) Efter en stund kom Lina, och vi gick till matchen jag pratade om igår.
Det gick inte bra för Vinberg, tyvärr. Böljan vann med 1-0, tror jag.

Tog lite bilder på lekplatsen, vi stannade vid, innan matchen ;)






Puss på er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0