You make my day

Heeej!

Hemma efter en lång dag.

Blixten hos fotografen var stark, och jag kan garantera att jag blundade på hälften... Självklart kommer det väljas en bild där alla är bra, förutom mig...

Menmen, spinnigen gick sådär. Kände inte att jag hade nån ork eller energi, men det är inte konstigt efter en sån här dag!

På konfirmationen sjöng vi igenom alla låtar som vi ska sjunga i London. Åker ju på Lördag! Ååååh, jag är fett taggad, ska bli så himla bäst!
Vi ska samlas 03.10 på lördag morgon och åker sedan mot Göteborg och Ladvetter 03.30. Flyget går typ 07.30 eller nåt, :S

Imorgon ska jag och Elin Jönsson föja med vår franska lärare till Vinbergskolan och Ljunbgyskolan, och prata med 5 orna om franska x) Ska bli ganska kul faktiskt ;) <3

Ska snart lägga mig, hörs imorgon
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0