We are going to LONDON, BABY! <3

Heej!

Vart hemma sedan halv 2 nu, Det gillas av mig! :) Solen skiner och jag ser hur det droppar från taket! Vilket betyder att snön smälter! Wihoo! :D:D
Idag är det 2 veckor och en dag kvar tills vi åker till London! Helt sjukt! Jag längtar så ni vet inte vad!
Fast jag hoppas ju på solsken och värme, men vi kanske inte har sån tur :(

Sen jag kom hem har jag kollat på 4 avsnitt Vänner, och sen har jag bara fikat :) Mamma kommer snart, och då ska jag ha packat upp. Inte för att jag måste, men dom tar rätt stor plats ;) <3

Tänkte ändra headern iallafall, tyckte den blev lite tråkig. Men får se om den blir klar idag.

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: Älskar dig med gumman! <3<3<3

2010-03-12 @ 17:59:16
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0