Us against the world

Hejsvejs!

Sitter på So: nu, som är sista lektionen för dagen! Har gått hyfsat snabbt idag, tycker jag.
Vi hade redskap på idrotten, helt okej, bara det att jag tycker det är läskigt att hoppa över plintar och sånt... Och dom nya övningarna han visade idag, vägrade jag göra. Kan ju fan dö! :S Näämen nästan iaf!
Hehe.

Det är bara vi tjejer här, för killarna är statister till nån film i aulan, men dom kommer nog tillbaka snart! :)

Rikrigt fint väder idag! Vill ha converse nu! Men jag har inte riktigt råd än, men kan kanske låna av mamma innan jag fått månadspengen :)

När jag kommer hem ska jag nog plugga So tror jag, sen ska jag nog bara slappa.:) Låter bra  va?

Haha, nu får jag fortsätta med Historian. Usch, ska läsa om slavhandel...

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0