Totally gone

Hejsan !!

Är lite sur på mig själv... jag är helt borta! Idag glömde jag datorn hemma! Så mamma fick köra förbi skolan med den innan jobbet :S Skämdes lite eftersom jag glömde nycklarna igår....

Aja, hon var inte sur, och sa att det var lungt, men jag måste iallafall hjälpa henne mer ikväll x)

Nu har vi iallafall haft matte och läsning, :) fast vi läste inte utan gjorde en tävling.

Så här gick det till:

Lärare säger ett ord, som tex sommar.

Då ska vi komma på en ändelse av ordet, tex sommarlov,
och sedan söker man på det ordet på google, och det lag som får flest träffar vinner, :)

Ganska roligt faktiskt, fast vi kom sist... Jag, Annie, Frida och Souheila. :P

Haha, vi hörs senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0