Storstädning...

Heej, vad gillar ni nya designen? Själv känns det som om jag inte kommer byta på ett tag, men jag kan ju ändra mig...

jaja, idag har jag haft både Svenska och SO prov, båda gick förhoppningsvis helt okej. Nästan alla har sagt "åh, So provet var såååå lätt!" Men jag kan inte hålla med... För det första fattade man ju knappt frågorna! Jag kan säga att den där Per Sandén (läraren) inte hade passat som svenska lärare ! :S

Efter SO provet tog jag bussen till Varberg, och sen jag kommit hem har jag kollat på Cougar Town, fikat, suttit vid datorn. Inte så mycket alltså. Men jag har lovat pappa att städa mitt rum. Jag kan förstå honom, eftersom det ser ut som om en inbrottstjuv vart där :S Så jag får väl ta tag i det nu, och sen måste jag även packa väskorna till Mamma. Åker ju dit som vanligt imorgon :)

Ligger efter med Vänner avsnitten, eftersom Carl, min bror har sett typ 7 mer än mig!! Inte bra! :( Får väl kolla det när jag kommer hem imorgon antar jag ;)

Det blev ett ganska långt inlägg, efter som jag inte bloggat på hela dagen... Hoppas någon orkat läsa hela ;)

haha, Vi hörs och syns.
PUSS och KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det blev skitsnyggt med designen! :D

2010-03-11 @ 20:00:23
URL: http://linneabjarang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0